Vers la page d'accueil de ce site Web

Scouts Gistel - Rakkersnest

Gouw NoordzeeGouw Noordzee - District De KelleDistrict De Kelle

Hoogwegel 32, 8470 Gistel

Akabe 't Rakkersnest is een scoutsgroep in Gistel voor kinderen, jongeren en jongvolwassenen met een beperking. Wij maken deel uit van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Tweewekelijks bieden wij activiteiten op maat aan voor kinderen, jongeren en jongvolwassenen met een beperking. Hiervoor worden onze leden verdeeld in leeftijdsgroepen. Daarnaast organiseren we elke zomer een kamp en trekken de meeste takken één keer per jaar op weekend. We organiseren ten slotte ook een aantal evenementen, bijvoorbeeld onze opendeurdag, een ribbetjesfestijn, baravonden,...

Ons lokaal bevindt zich in de Stationsstraat te Gistel. Dit zijn de gebouwen naast scouts Gisco. Heel wat van onze activiteiten vinden hier plaats, maar ook uitstappen en activiteiten op verplaatsing zijn mogelijk.

Onze activiteiten gaan van september tot mei tweewekelijks door op zaterdagnamiddag van 14u tot 17u. Uitzonderingen (bijvoorbeeld een daguitstap) zijn mogelijk.

[ Gegevens laatst gewijzigd op: 2015-06-17 ]