Prijzen

Een domeinnaam registreren bij Scoutnet: dat is meer. Bij een domeinregistratie krijg je ook url en mail forwarding en een mailbox van 50 MB. Zo kan je meteen jouw domeinnaam beginnen gebruiken!

Alles op een rijtje

Bij een domeinregistratie, is het volgende inbegrepen in de prijs:

• Domeinregistratie: We registreren de domeinnaam onder jouw naam.
  • Gratis url forwarding: Je domeinnaam wordt gekoppeld aan jouw huidige website.
  • Gratis mailinglijsten emailaliases: 2 mailinglijsten en ongelimiteerd aantal emailaliases
  • Gratis e-mail forwarding: De e-mails op jouw domeinnaam worden doorgestuurd naar je mailbox.
  • Gratis mailbox: Een POP3-mailbox van 50 MB waarmee je mails bijvoorbeeld vanuit Outlook kan ophalen.

Prijzen

TLD Land Installatiekosten Prijs
be België € 0 € 10
nl Nederland € 0 € 10
com Internationaal € 0 € 15
net Internationaal € 0 € 15
org Internationaal € 0 € 15

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW en voor een domeinnaamregistratie van één jaar. Dit overzicht is niet bindend en kan op elk ogenblik gewijzigd worden.

Nu een domeinnaam registreren