Zeescouts Rupera

Gouw OpsinjoorGouw Opsinjoor - District RupelDistrict Rupel

Oostvaartdijk 75, 2830 Willebroek
zeescouts

Er is niet aangeven of het lokaal al dan niet gehuurd kan worden.

Wij zijn een jonge groep enthousiaste vrijwilligers die vanuit onze ervaring van scouts, water,... of onze interesse in deze topics een nieuwe zeescoutsgroep hebben opgestart. Ondertussen bestaan we een dikke drie jaar en ontvangen we elke zondag van twee tot vijf een heleboel enthousiaste leden. Ons doel is om kinderen en jongeren een leuke tijd op, maar ook naast het water te laten beleven. Vanaf de scheepsmakkers worden de leden de wondere wereld van het zeilen ingestuurd, waar ze de kneepjes van het vak leren en ze later als zeegiver en loods zelfstandig het water op kunnen. We maken hen wegwijs in de wereld van scouting, en ze krijgen de kans om bij ons vrienden te maken voor het leven.

[ Gegevens laatst gewijzigd op: 2024-09-18 ]