Scouts Sint-Denijs-Westrem - Zonnekerels

Gouw GentGouw Gent - District MoerkensheideDistrict Moerkensheide

Primulastraat 3, 9051 Sint-Denijs-Westrem
verhuur

Wij verhuren ons lokaal: Hoeve De Zonnekerels.

Wij zijn scouts en gidsen, meisjes en jongens, elk met een eigen verhaal. Iedereen kan erbij. We gaan samen op verkenning en durven tuimelen in het leven. De natuur is onze troef. We geloven in onszelf, in elkaar en in iets meer. We spelen een spel dat niet luchtledig is, in vrije tijd die niet vrijblijvend is. Met groot plezier en kleine daden komen we op voor onze omgeving en voor een kleurrijk Vlaanderen. Zo dromen we luidop van gelukkige mensen in een rechtvaardige wereld.

De Zonnekerels beschikken over verschillende lokalen en terreinen gelegen in het centrum van Sint-Denijs-Westrem maar toch ver genoeg van de drukke banen.

De activiteiten van De Zonnekerels vinden steeds plaats op zaterdag van 14-17u. Veranderingen op dit schema worden steeds door de leiding gecommuniceerd, en dit via de website (kalender), e-mail en/of de Joriko.

Contacteer de groepsleiding met vragen over het lidgeld.

Kapoenen Kabouters Welpen Jonggidsen Jongverkenners Givers Jin

onze groep