Naar de startpagina van deze website

Scouts Pulle - Zandstuivers

Gouw KempenGouw Kempen - District NeteDistrict Nete

Boudewijnlaan, 2243 Pulle
verhuur

Wij verhuren ons lokaal: Scoutslokaal Pulle.

Elke week tracht onze leidingsploeg bestaande uit 27 unieke mensen de leden van onze scouts- en gidsengroep een originele, avontuurlijke, opwindende en leerrijke activiteit te bezorgen. Dit lijkt ons aardig te lukken want met zo'n 200 enthousiaste leden zijn we momenteel de grootste jeugdbeweging in Zandhoven en daar zijn we natuurlijk terecht trots op! Dit is echter geen reden om het rustig aan te doen, elk weekend proberen we de lat voor onszelf weer wat hoger te leggen. Dus iedereen die een leuke tijd wil beleven, nieuwe vrienden wil maken, zelfstandig wil leren worden, engagement wil tonen en niet vies is van een beetje modder moet zich zeker en vast komen inschrijven! IEDEREEN is welkom!

Wanneer?

Onze activiteiten gaan meestal door op zondag aan ons scoutsterrein en dit van 14:00u tot 17:00u! Daarnaast zijn er ook tal van weekends en een zomerkamp als ultieme afsluiter.

Lidgeld?

Das?