Maria Mediatrix - Sint-Lutgardis

Gouw AntwerpenGouw Antwerpen - District CentrumDistrict Centrum

Zegelstraat 9-11, 2140 Borgerhout (Antwerpen)

Ben je een speelse meid of een grave tiener? Ben je tussen 6 en 18 jaar? En heb je zin in wat nieuws? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Met onze 90tal leden zijn wij nog een van de weinige meisjesgroepen van de scoutsen in en rond het Antwerpse. Maar wij zien dit enkel als een troef! Elke zondag staan wij van 9u30 tot 12u paraat om jullie een fantastische ochtend te bezorgen. Knutselen, zwemmen, spelen, schminken, verkleden, zingen, dansen, filmavond, playbackshow,... we doen het allemaal! Twee keer per jaar maken we er een weekend van, waarvan één weekend met de hele groep. En uiteraard, hét hoogtepunt van het jaar, in juli trekken we erop uit, naar de Vlaamse streken, de Ardense heuvels of zelfs naar het buitenland.

Wij zijn elke zondag paraat van 9u30 tot 12u!

Als lid betaal je 35 euro per jaar aan inschrijvingsgeld. Daarvan gaat 25,40 euro naar Scouts en Gidsen Vlaanderen voor je verzekering. De overige 4,6 euro gaat naar onze groepskas opdat we allerlei (knutsel)materiaal zouden kunnen aankopen. Zit je zus al in onze scoutsgroep, dan betaal je slechts 32 euro.

Kapoenen Kabouters Jonggidsen Gidsen Jin

[ Gegevens laatst gewijzigd op: 2015-09-05 ]