Scouts & Gidsen De Pinte - Zevergem - Dominiek Savio Ludwina

Gouw GentGouw Gent - District MoerkensheideDistrict Moerkensheide

Nieuwstraat 78 B, 9840 De Pinte
verhuur

Wij verhuren ons lokaal: Scoutslokaal De Pinte.

Elke zondagnamiddag houden wij, Scouts en Gidsen De Pinte-Zevergem, vergadering van 14u tot 17u in onze lokalen aan de Nieuwstraat 78B (recht tegenover het containerpark, aan het rondpunt van Moerkensheide). Je kan lid worden vanaf je zes jaar, (of zes worden voor 1 januari van het lopende werkjaar) of als je in het eerste leerjaar zit, tot je 18 jaar. Je bent elke zondag welkom, voor eens een vergadering te proberen. Vraag bij aankomst naar de groepsleiding, zij zullen je verder helpen.

De vergaderingen gaan door in onze lokalen aan de Nieuwstraat 78B - recht tegenover het containerpark, aan het rondpunt van Moerkensheide. Voor iedereen in en rond De Pinte heel makkelijk met de fiets te bereiken.

Elke zondagnamiddag houden wij, Scouts en Gidsen De Pinte-Zevergem, vergadering van 14u tot 17u. Je kan lid worden vanaf je zes jaar, (of zes worden voor 1 januari van het lopende werkjaar) of als je in het eerste leerjaar zit, tot je 18 jaar.

Het lidgeld voor het eerste kind bedraagt 34 euro, voor het tweede kind 32 euro en vanaf het derde betaalt u 30 euro. Er wordt ook een familiale bijdrage van 25 euro per gezin gevraagd. Dit geld wordt besteed aan onder andere investeringen en het in orde brengen van het lokaal en het financieren van het Kontactje, ons tweemaandelijks tijdschrift waarin alle informatie omtrent onze vergaderingen terug te vinden is. Vanaf het lidgeld betaald is, is uw kind voor een heel scoutsjaar verzekerd tegen ongevallen. Wij weten dat dit alles bij mekaar een serieuze som geld is. Daarom bieden we als scoutsgroep ook financiële ondersteuning en dus verminderd lid-weekend-kamp-geld. Mail gerust hiervoor naar grl@scoutsengidsendepinte.be!

Kapoenen Kabouters Welpen Jonggidsen Jongverkenners Givers Jin Beren

onze groep