Naar de startpagina van deze website

Scouts Wommelgem - Baden Powell Meisjes

Gouw HeideGouw Heide - District MorckhovenDistrict Morckhoven

Fort II straat, 2160 Wommelgem

Wij verhuren ons lokaal niet.

Onze officiële groepsnaam luidt sinds 2014 als volgt: 15de Baden Powell met als groepsnummer A2115G. Daarvoor waren we twee aparte groepen, namelijk de jongens scouts: 91ste Baden Powell (met als groepsnummer: A2191S) en de meisjes gidsen: 15de Baden Powell (met als groepsnummer: A2115M). Deze twee groepen zijn in 2014 samengevoegd om de administratie voor Scouts en Gidsen Vlaanderen te vergemakkelijken. Als groep maken wij deel uit van het district Morkhoven en behoren we tot Gouw Heide. We bestaan reeds meer dan 35 en 40 jaar. Momenteel telt onze groep een 200-tal leden en zo'n 30 gemotiveerde leiders en leidsters! De leden zijn ondergebracht in 8 verschillende takken (leeftijdsgroepen).

Wanneer?

De meeste van onze bijeenkomsten ("vergaderingen") gebeuren zondagmorgen van 9u30 tot 12.

Lidgeld?

Das?

das

Takwerking?

De takwerking is nog niet geactiveerd.

[ Gegevens laatst gewijzigd op: 2014-12-13 ]