Akabe Sjoetka

Gouw NoordzeeGouw Noordzee - District De KelleDistrict De Kelle

Fortstraat, 8400 Oostende

Scouting voor kinderen en jongeren met en zonder beperking! We richten ons tot volgende doelgroepen: Kinderen en jongeren met een verstandelijke beperking, visuele beperking, auditieve beperking, fysieke beperking of meervoudige beperking, kinderen en jongeren uit problematische opvoedingssituaties, kansarme kinderen en jongeren,? Kortom iedereen! Iedereen is welkom bij ons vanaf 6 jaar tot 18 jaar! Indien je voor je 18e verjaardag ingeschreven bent kan je blijven tot je 21 jaar. Daarna gaan we samen met jou opzoek naar een andere leuke vrijetijdsbesteding.

Onze lokalen zijn makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer (kusttram richting Knokke). Iedere activiteit kan er worden afgesproken op het stationsplein zodat de gasten die met het openbaar vervoer komen dan samen met de leiding per tram naar de lokalen kunnen gaan. Voor meer info, contacteer uw takleiding.

Tweewekelijkse activiteiten op zondag van 14u tot 17u. De leiding houdt tot 17u30 een ophaalmoment voor ouders die niet om 17u precies aan het lokaal kunnen staan.

[ Gegevens laatst gewijzigd op: 0000-00-00 ]